dimarts, de juny 07, 2011

Exposició Punt Multimèdia 2011

Us presentem per sisè any consecutiu, l'exposició que inaugurarem al desembre a la Casa del Mig del Parc de l'Espanya Industrial. Es titula : "Queridos padres, ..." i l'està  realitzant el GRUP de PUNT MULTIMEDIA de l'Espai Trace compost per Manel Domenech, Jordi Gascón, Franc Correderas, Moisés Sierra, Marc Rebollar, Ignasi i Sara Freixes.


Estimat pare, estimada mare,
A llarg de la vida, m’he adonat  que vosaltres, pare i mare,  esteu aquí… ben a la vora,m’heu deixat la vostra empremta y he après a caminar pel recorregut de la vida, amb ensopegades i sobresalts. M’heu escoltat, m’heu alertat davant situacions que em feien vulnerable… M’heu acompanyat amb la dignitat i el orgull de ser el vostre fill i sobretot, m’heu obert els ulls per descobrir el simple fet que és estar viu
…I per tot això , vull dedicar-vos aquest merescut homenatge.

No us la podeu perdre!
En quan tinguem la data d'inauguració us posem al corrent!