dilluns, de novembre 10, 2014

CALENDARIS SOLIDARIS

Per iniciativa pròpia d'un soci de Trace us presentem la tasca solidària que ha desenvolupat, aquí teniu la seva presentació: 



Em dic Jaume Casals , l’any 2010 vaig patir un Ictus. Formo part de l’Associació Catalana de Traumàtics Cranioencefàlics i Dany Cerebral, que treballen des de fa 25 anys per a rehabilitació de persones com jo.
La meva vida era molt ràpida, havia estat cap de finances d’empreses importants com SELECT i RANSTAD. Però d’un dia per l’altre i sense previ avís el meu cos em va trair. Vaig tenir el vessament cerebral i tot va canviar.
Ara la meva vida va a un altre ritme, em dedico a fer rehabilitació, fisioteràpia, neurologopèdia i neuropsicologia, és un treball molt més dur que les reunions que mantenia quan treballava, però endavant !!!. Ara els meus valors són molt diferents; he après a donar importància a coses com la salut, la tranquil.litat i passar bones estones amb la família.
Tota la meva rehabilitació la faig a TRACE, l’Associació Catalana de Traumàtics Cranioencefàlics i Dany Cerebral, és una entitat declarada d’Utilitat Pública que té una experiència de 25 anys en el sector. Ells aposten per rehabilitar persones que han passat situacions com la meva; sempre amb un tarannà, positiu i lluitador.
Per aquest motiu, ara jo els vull recompensar. Amb paciència i esforç he fet uns calendaris solidaris per recaptar diners amb la finalitat de poder millorar i ampliar projectes que ja estan en marxa o per iniciar, com per exemple la instal.lació d’un elevador per poder facilitar l’accés als meus companys que van amb cadires de rodes a espais del centre que ara no hi poden anar.
Aquestes són alguns dels calendaris que he dissenyat: Animals, Gossos, Gats, i un especial que són quadres que hem pintat tots els que participem a l’activitat el Cos com a Paisatge.
Espero que us agradi i que col.laboreu amb aquesta iniciativa i, sobretot, que el 2015 sigui un molt bon any per tothom.
Jaume Casals Ferragut

Animeu-vos!! i ja podeu encarregar el vostre calendari solidari de paret per 15€ o el de sobretaula per 8€ 

Aquí podeu veure una mostra dels quatre models de calendaris: